Publicaciones (35) Publicaciones de LUIS DOÑA TOLEDO

2023

  1. A bibliometric analysis to reveal the drivers of university reputation

    Journal of Marketing for Higher Education

  2. Value generation and economic impact of the University of Granada

    Studies in Higher Education, Vol. 48, Núm. 3, pp. 369-382

  3. What determines the loyalty of university graduates? Analysis of sociodemographic factors and university experience

    Journal of Marketing for Higher Education

  4. Women and universities: Determining factors and profiles of university systems according to gender composition

    Stabilizing and Empowering Women in Higher Education: Realigning, Recentering, and Rebuilding (IGI Global), pp. 193-215

2021

  1. Ict, disability, and motivation: Validation of a measurement scale and consequence model for inclusive digital knowledge

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 13

  2. Marca personal inclusiva: Cómo lograrlo a través de un proyecto de innovación docente

    Innovación e investigación educativa para la formación docente (Dykinson), pp. 547-555

2020

  1. Branding for social marketing: Keys for success

    Sustainable Branding: Ethical, Social, and Environmental Cases and Perspectives (Taylor and Francis), pp. 38-54

  2. Cómo medir la inclusión en el sistema educativo. Un enfoque exploratorio

    Claves para la innovación pedagógica ante los nuevos retos: respuestas en la vanguardia de la práctica educativa

  3. Desarrollo de marcas personales en el ámbito de la educación superior

    Experiencias docentes innovadoras de marketing público y no lucrativo en la era de la economía colaborativa (Ediciones de la Universidad de Oviedo), pp. 261-273

  4. Equal opportunities in an inclusive and sustainable education system: An explanatory model

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 11

  5. Generación de valor de la UGR en su entorno: análisis del impacto económico y social

    Universidad de Granada

  6. How deep is your love? Brand love analysis applied to football teams

    International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, Vol. 21, Núm. 4, pp. 669-693

  7. How loyal can a graduate ever be? The influence of motivation and employment on student loyalty

    Studies in Higher Education, Vol. 45, Núm. 2, pp. 353-374

  8. La iniciativa LITMUST: Equal y el sexismo en la música

    Experiencias docentes innovadoras de marketing público y no lucrativo en la era de la economía colaborativa (Ediciones de la Universidad de Oviedo), pp. 103-113

  9. Los rankings académicos y la distribución por género de las universidades

    Revista española de documentación científica, Vol. 43, Núm. 2

  10. THE ELEMENTS OF AN INCLUSIVE EDUCATIONAL SYSTEM AS SEEN FROM THE PERSPECTIVE OF TEACHERS

    Psicologia Escolar e Educacional, Vol. 24, pp. 1-10

  11. Turismo y gestión de marketing. Análisis comparativo entre parques y estaciones de esquí

    Investigaciones Turísticas, Núm. 20, pp. 143-171