LUIS
DOÑA TOLEDO
PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publications (40) Publications de LUIS DOÑA TOLEDO
2024
2023
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A bibliometric analysis to reveal the drivers of university reputation
Journal of Marketing for Higher Education
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Value generation and economic impact of the University of Granada
Studies in Higher Education, Vol. 48, Núm. 3, pp. 369-382
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What determines the loyalty of university graduates? Analysis of sociodemographic factors and university experience
Journal of Marketing for Higher Education
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Women and universities: Determining factors and profiles of university systems according to gender composition
Stabilizing and Empowering Women in Higher Education: Realigning, Recentering, and Rebuilding (IGI Global), pp. 193-215
2022
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El profesorado y el uso de las TIC para la accesibilidad universal: ¿Hacia dónde vamos?
Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 26, Núm. 3, pp. 21
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Fomentando la ciudad inteligente: la intención de comprar vehículos eléctricos a través de la teoría del comportamiento planeado y la influencia de la confianza, la importancia al precio y el estrés por la pandemia
Nuevas estrategias para un turismo sostenible (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 161-174
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University graduates’ segmentation: determinant factors
Journal of Marketing for Higher Education
2021
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Ict, disability, and motivation: Validation of a measurement scale and consequence model for inclusive digital knowledge
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 13
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Marca personal inclusiva: Cómo lograrlo a través de un proyecto de innovación docente
Innovación e investigación educativa para la formación docente (Dykinson), pp. 547-555
2020
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Branding for social marketing: Keys for success
Sustainable Branding: Ethical, Social, and Environmental Cases and Perspectives (Taylor and Francis), pp. 38-54
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Cómo medir la inclusión en el sistema educativo. Un enfoque exploratorio
Claves para la innovación pedagógica ante los nuevos retos: respuestas en la vanguardia de la práctica educativa
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Desarrollo de marcas personales en el ámbito de la educación superior
Experiencias docentes innovadoras de marketing público y no lucrativo en la era de la economía colaborativa (Ediciones de la Universidad de Oviedo), pp. 261-273
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Equal opportunities in an inclusive and sustainable education system: An explanatory model
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 11
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Generación de valor de la UGR en su entorno: análisis del impacto económico y social
Universidad de Granada
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How deep is your love? Brand love analysis applied to football teams
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, Vol. 21, Núm. 4, pp. 669-693
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How loyal can a graduate ever be? The influence of motivation and employment on student loyalty
Studies in Higher Education, Vol. 45, Núm. 2, pp. 353-374
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La iniciativa LITMUST: Equal y el sexismo en la música
Experiencias docentes innovadoras de marketing público y no lucrativo en la era de la economía colaborativa (Ediciones de la Universidad de Oviedo), pp. 103-113
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Los rankings académicos y la distribución por género de las universidades
Revista española de documentación científica, Vol. 43, Núm. 2
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THE ELEMENTS OF AN INCLUSIVE EDUCATIONAL SYSTEM AS SEEN FROM THE PERSPECTIVE OF TEACHERS
Psicologia Escolar e Educacional, Vol. 24, pp. 1-10