
LUIS
DOÑA TOLEDO
PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publikationen (48) Publikationen von LUIS DOÑA TOLEDO
2025
-
Specialization strategy: coherency analysis between specialization in ICT-digital economy and scientific production
GeoJournal , Vol. 90, Núm. 1
-
The digital future of Spanish universities: facing the challenge of a digital transformation
Bottom Line, Vol. 38, Núm. 1, pp. 28-48
-
What is value in Higher Education? Studying scientific production through co-word analysis
Journal of Marketing for Higher Education
2024
-
Aplicación de indicadores bibliométricos en el diseño y evaluación de la estrategia de especialización territorial Caso de Andalucía
Revista española de documentación científica, Vol. 47, Núm. 3
-
Perceptions of quality, value, and loyalty among agricultural science graduates: an analysis of Zootechnical Engineering in Argentina
Journal of Agricultural Education and Extension
-
University graduates’ segmentation: determinant factors
Journal of Marketing for Higher Education, Vol. 34, Núm. 2, pp. 622-645
2023
-
A bibliometric analysis to reveal the drivers of university reputation
Journal of Marketing for Higher Education
-
Value generation and economic impact of the University of Granada
Studies in Higher Education, Vol. 48, Núm. 3, pp. 369-382
-
What determines the loyalty of university graduates? Analysis of sociodemographic factors and university experience
Journal of Marketing for Higher Education
-
Women and universities: Determining factors and profiles of university systems according to gender composition
Stabilizing and Empowering Women in Higher Education: Realigning, Recentering, and Rebuilding (IGI Global), pp. 193-215
2022
-
El profesorado y el uso de las TIC para la accesibilidad universal: ¿Hacia dónde vamos?
Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 26, Núm. 3, pp. 461-481
-
Fomentando la ciudad inteligente: la intención de comprar vehículos eléctricos a través de la teoría del comportamiento planeado y la influencia de la confianza, la importancia al precio y el estrés por la pandemia
Nuevas estrategias para un turismo sostenible (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 161-174
2021
-
Ict, disability, and motivation: Validation of a measurement scale and consequence model for inclusive digital knowledge
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 13
-
Marca personal inclusiva: Cómo lograrlo a través de un proyecto de innovación docente
Innovación e investigación educativa para la formación docente (Dykinson), pp. 547-555
2020
-
Branding for social marketing: Keys for success
Sustainable Branding: Ethical, Social, and Environmental Cases and Perspectives (Taylor and Francis), pp. 38-54
-
Brandísimo: diseño y marketing personal: creación de imágenes corporativas de la 2ª edición
Hrsg. Lit.
Editorial Universidad de Granada
-
Compartiendo innovación docente: brandísimo y litmust como prática multidisciplinar
Brandísimo: diseño y marketing personal: creación de imágenes corporativas de la 2ª edición (Editorial Universidad de Granada), pp. 51-55
-
Cómo medir la inclusión en el sistema educativo. Un enfoque exploratorio
Claves para la innovación pedagógica ante los nuevos retos: respuestas en la vanguardia de la práctica educativa
-
Desarrollo de marcas personales en el ámbito de la educación superior
Experiencias docentes innovadoras de marketing público y no lucrativo en la era de la economía colaborativa (Ediciones de la Universidad de Oviedo), pp. 261-273
-
Equal opportunities in an inclusive and sustainable education system: An explanatory model
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 11