Publikationen (48) Publikationen von LUIS DOÑA TOLEDO

filter_list

2023

  1. A bibliometric analysis to reveal the drivers of university reputation

    Journal of Marketing for Higher Education

  2. Value generation and economic impact of the University of Granada

    Studies in Higher Education, Vol. 48, Núm. 3, pp. 369-382

  3. What determines the loyalty of university graduates? Analysis of sociodemographic factors and university experience

    Journal of Marketing for Higher Education

  4. Women and universities: Determining factors and profiles of university systems according to gender composition

    Stabilizing and Empowering Women in Higher Education: Realigning, Recentering, and Rebuilding (IGI Global), pp. 193-215

2021

  1. Ict, disability, and motivation: Validation of a measurement scale and consequence model for inclusive digital knowledge

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 13

  2. Marca personal inclusiva: Cómo lograrlo a través de un proyecto de innovación docente

    Innovación e investigación educativa para la formación docente (Dykinson), pp. 547-555

2020

  1. Branding for social marketing: Keys for success

    Sustainable Branding: Ethical, Social, and Environmental Cases and Perspectives (Taylor and Francis), pp. 38-54

  2. Brandísimo: diseño y marketing personal: creación de imágenes corporativas de la 2ª edición Hrsg. Lit.

    Editorial Universidad de Granada

  3. Compartiendo innovación docente: brandísimo y litmust como prática multidisciplinar

    Brandísimo: diseño y marketing personal: creación de imágenes corporativas de la 2ª edición (Editorial Universidad de Granada), pp. 51-55

  4. Cómo medir la inclusión en el sistema educativo. Un enfoque exploratorio

    Claves para la innovación pedagógica ante los nuevos retos: respuestas en la vanguardia de la práctica educativa

  5. Desarrollo de marcas personales en el ámbito de la educación superior

    Experiencias docentes innovadoras de marketing público y no lucrativo en la era de la economía colaborativa (Ediciones de la Universidad de Oviedo), pp. 261-273

  6. Equal opportunities in an inclusive and sustainable education system: An explanatory model

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 11