Publicaciones (23) Publicaciones de MÓNICA FRANCISCA LUQUE SUÁREZ

2022

  1. La calidad en educación superior. Comparativa entre profesorado y alumnado

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 1, pp. 361-366

  2. Mejora continua de la calidad de la educación superior

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 1, pp. 367-374

  3. Satisfacción del profesorado y alumnado con la calidad de la educación superior

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 163-168

  4. Study on the Attitudes and Knowledge of Teachers and Future Teachers about Immediate Health Care Measures at School

    EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 12, Núm. 7, pp. 854-869

  5. Validación de un cuestionario sobre la orientación educativa pre-universitaria en contextos multiculturales

    Modulema: Revista científica sobre diversidad cultural, Núm. 6, pp. 71-84

2021

  1. El enfoque sociológico de la orientación educativa en bachillerato

    La educación desde la sociologîa: Comunidad, familia y escuela (Tecnos), pp. 433-446

  2. Gender and socioeconomic status as factors of individual differences in pre-university students’ decision-making for careers, with a focus on family influence and psychosocial factors

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 3, pp. 1-12

  3. Participación e implicación de la familia en la educación

    La educación desde la sociologîa: Comunidad, familia y escuela (Tecnos), pp. 134-150

  4. Promoting emotional and social well-being and a sense of belonging in adolescents through participation in volunteering

    Healthcare (Switzerland), Vol. 9, Núm. 3

  5. Quality in higher education and satisfaction among professors and students

    EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 11, Núm. 1, pp. 219-229