Publikationen (28) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2024

  1. A practical approach to quantitative research designs

    Espiral. Cuadernos del profesorado, Vol. 17, Núm. 35, pp. 117-132

  2. Acción tutorial y la importancia del mediador comunicativo: intervención con estudiantes de educación primaria

    Enseñanza e innovación educativa en el ámbito universitario (Dykinson), pp. 1814-1824

  3. Acercamiento a las necesidades de menores no acompañados en situación de calle

    Adolescentes migrantes sin referentes familiares: La cooperación al desarrollo en el norte de África y Marruecos (Dykinson), pp. 27-34

  4. Adolescentes migrantes sin referentes familiares: La cooperación al desarrollo en el norte de África y Marruecos

    Dykinson

  5. Analysis of Work Skills and Social Skills Necessary for Teamwork of Unaccompanied Foreign Minors

    Journal of Positive Psychology and Wellbeing, Vol. 8, Núm. 1, pp. 143 – 154

  6. Andamiaje docente para la construcción del conocimiento en el aula de investigación educativa

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 27, Núm. 2

  7. Aprendizaje y enseñanza de las materias de la especialidad de Servicios a la Comunidad

    Máster Universitario en Profesorado de Enseñanza Secundaria Obligatoria, Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas (MAES - Universidad Internacional de Andalucía) (Universidad Internacional de Andalucía), pp. 337-425

  8. Bibliometric Study of Scientific Output Between 2011 and 2020 Regarding Teaching-Learning of the Sciences Through Comic Books

    SAGE Open, Vol. 14, Núm. 1

  9. Cybervictim vs. cyberaggressor. profile determination and comparison through artificial neural networks

    Vulnerable Children and Youth Studies, Vol. 19, Núm. 2, pp. 288-308

  10. Desempeño académico y autoconcepto como mediadores de hábitos saludables: modelo lineal en adolescentes

    Journal of sport and health research, Vol. 16, Núm. 1

  11. Design and Evaluation of an Innovative Pedagogical Strategy for Undergraduate Medical Students Learning Chemistry

    Journal of Chemical Education, Vol. 101, Núm. 2, pp. 247-258

  12. Developing and validating an assessment tool to measure climate change knowledge among middle school students: preliminary findings in a Spanish context

    International Research in Geographical and Environmental Education

  13. EQUATOR-Network: a roadmap to improve the quality and transparency of research reporting

    Espiral. Cuadernos del profesorado, Vol. 17, Núm. 35, pp. 108-116

  14. Estrategias clave en el diseño y gestión de espacios para el ocio social y el empoderamiento de la comunidad

    Juventud y autorregulación del tiempo: Intervención socioeducativa para el bienestar integral (Dykinson), pp. 185-199

  15. Evaluación de los riesgos de la Formación Profesional Dual: El caso de Andalucía

    Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 42, Núm. 2, pp. 1-22

  16. Explorando la innovación tecno-pedagógica: redefiniendo espacios de aprendizaje

    Dykinson

  17. Flipped learning como herramienta generadora de mejoras académicas en educación superior

    Revista Fuentes, Vol. 26, Vol. 1, pp. 13-22

  18. Intercultural and Interreligious Dialogue Competences in Adolescents in Barcelona and Melilla (Spain)

    Religions, Vol. 15, Núm. 2, pp. 211

  19. Job Satisfaction in Primary and Secondary School Teachers in Areas under the Andalusian Regional Strategy for Social Cohesion and Inclusion in Disadvantaged Areas (ARSSCIDA)

    International Journal of Diversity in Education, Vol. 24, Núm. 2, pp. 59-80

  20. Job Satisfaction in Primary and Secondary School Teachers in Areas under the Andalusian Regional Strategy for Social Cohesion and Inclusion in Disadvantaged Areas (ARSSCIDA)

    The International Journal of Diversity in Education, Vol. 2, pp. 59-80