Departamento
PEDAGOGÍA
Publicaciones (53) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2020
-
Active learning in an environment of innovative training and sustainability. Mapping of the conceptual structure of research fronts through a bibliometric analysis
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 19, pp. 1-18
-
Analysis of training offers on active methodologies for university teachers in Spain
European Journal of Educational Research, Vol. 9, Núm. 3, pp. 1223-1234
-
Análisis cienciométrico de mayor impacto acerca del duelo y la pérdida en personas con discapacidad intelectual
Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual, Vol. 51, Núm. 3, pp. 47-60
-
Análisis cualitativo sobre la influencia del voluntario en las actuaciones educativas de éxito de comunidades de aprendizaje
Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 24, Núm. 2, pp. 368-386
-
Análisis de la percepción de los valores de los estudiantes de la Universidad de Ferrara
Innoeduca: international journal of technology and educational innovation, Vol. 6, Núm. 2, pp. 199-211
-
Challenges for inclusive citizenship: Digital literacy between elderly and young
Comunicacao Midia e Consumo, Vol. 17, Núm. 48, pp. 11-33
-
Collaborative learning based on harry potter for learning geometric figures in the subject of mathematics
Mathematics, Vol. 8, Núm. 3
-
Current challenge in the digital age: ICT and the elderly at University of Granada (Spain)
Texto Livre, Vol. 13, Núm. 1, pp. 82-95
-
Development of nomophobia profiles in education students through the use of multiple correspondence analysis
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 21, pp. 1-16
-
Dropout, Autonomy and Reintegration in Spain: A Study of the Life of Young Women on Temporary Release
Frontiers in Psychology, Vol. 11
-
Editorial
Revista Latinoamericana de Estudios de Familia, Vol. 12, Núm. 1, pp. 5-7
-
Educación para la Paz: Un Espacio de Innovación e Intercambio de Buenas Prácticas Docentes
Revista internacional de educación para la justicia social (RIEJS), Vol. 9, Núm. 2, pp. 285-307
-
El e-portafolio profesional: una herramienta facilitadora en la transición al empleo de estudiantes de Grado en Educación Social en la Universidad de Córdoba
Revista Española de Orientación y Psicopedagogía, Vol. 31, Núm. 3, pp. 129-148
-
Estudio de los valores en el alumnado que cursa el grado de maestro en educación primaria en las universidades públicas de Andalucía
Formación Universitaria, Vol. 13, Núm. 2, pp. 83-92
-
Evaluation of the Emotional and Cognitive Regulation of Young People in a Lockdown Situation Due to the Covid-19 Pandemic
Frontiers in Psychology, Vol. 11
-
Evolución de la poesía como propuesta para trabajar la Paz Social en Educación
Tarbiya: Revista de investigación e innovación educativa, Núm. 48, pp. 33-45
-
Factors contributing to mobile phone dependence amongst young people-Educational implications
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 6
-
Familia y Escuela: una relación de mitigación e integración
Revista de Cultura de Paz, Núm. 4, pp. 105-125
-
Female principals and leadership identity: A review of the literature
International Journal of Organizational Diversity, Vol. 20, Núm. 1, pp. 45-58
-
Filantrocapitalismo digital en educación: Covid-19, UNESCO, Google, Facebook y Microsoft
Teknokultura: Revista de Cultura Digital y Movimientos Sociales, Vol. 17, Núm. 2, pp. 159-168