Publicaciones (53) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2020

  1. Active learning in an environment of innovative training and sustainability. Mapping of the conceptual structure of research fronts through a bibliometric analysis

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 19, pp. 1-18

  2. Analysis of training offers on active methodologies for university teachers in Spain

    European Journal of Educational Research, Vol. 9, Núm. 3, pp. 1223-1234

  3. Análisis cienciométrico de mayor impacto acerca del duelo y la pérdida en personas con discapacidad intelectual

    Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual, Vol. 51, Núm. 3, pp. 47-60

  4. Análisis cualitativo sobre la influencia del voluntario en las actuaciones educativas de éxito de comunidades de aprendizaje

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 24, Núm. 2, pp. 368-386

  5. Análisis de la percepción de los valores de los estudiantes de la Universidad de Ferrara

    Innoeduca: international journal of technology and educational innovation, Vol. 6, Núm. 2, pp. 199-211

  6. Challenges for inclusive citizenship: Digital literacy between elderly and young

    Comunicacao Midia e Consumo, Vol. 17, Núm. 48, pp. 11-33

  7. Collaborative learning based on harry potter for learning geometric figures in the subject of mathematics

    Mathematics, Vol. 8, Núm. 3

  8. Current challenge in the digital age: ICT and the elderly at University of Granada (Spain)

    Texto Livre, Vol. 13, Núm. 1, pp. 82-95

  9. Development of nomophobia profiles in education students through the use of multiple correspondence analysis

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 21, pp. 1-16

  10. Dropout, Autonomy and Reintegration in Spain: A Study of the Life of Young Women on Temporary Release

    Frontiers in Psychology, Vol. 11

  11. Editorial

    Revista Latinoamericana de Estudios de Familia, Vol. 12, Núm. 1, pp. 5-7

  12. Educación para la Paz: Un Espacio de Innovación e Intercambio de Buenas Prácticas Docentes

    Revista internacional de educación para la justicia social (RIEJS), Vol. 9, Núm. 2, pp. 285-307

  13. El e-portafolio profesional: una herramienta facilitadora en la transición al empleo de estudiantes de Grado en Educación Social en la Universidad de Córdoba

    Revista Española de Orientación y Psicopedagogía, Vol. 31, Núm. 3, pp. 129-148

  14. Estudio de los valores en el alumnado que cursa el grado de maestro en educación primaria en las universidades públicas de Andalucía

    Formación Universitaria, Vol. 13, Núm. 2, pp. 83-92

  15. Evaluation of the Emotional and Cognitive Regulation of Young People in a Lockdown Situation Due to the Covid-19 Pandemic

    Frontiers in Psychology, Vol. 11

  16. Evolución de la poesía como propuesta para trabajar la Paz Social en Educación

    Tarbiya: Revista de investigación e innovación educativa, Núm. 48, pp. 33-45

  17. Factors contributing to mobile phone dependence amongst young people-Educational implications

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 6

  18. Familia y Escuela: una relación de mitigación e integración

    Revista de Cultura de Paz, Núm. 4, pp. 105-125

  19. Female principals and leadership identity: A review of the literature

    International Journal of Organizational Diversity, Vol. 20, Núm. 1, pp. 45-58

  20. Filantrocapitalismo digital en educación: Covid-19, UNESCO, Google, Facebook y Microsoft

    Teknokultura: Revista de Cultura Digital y Movimientos Sociales, Vol. 17, Núm. 2, pp. 159-168