Publicaciones en las que colabora con ANTONIO VICENTE RODRÍGUEZ FUENTES (33)

2023

  1. Effectiveness of a digital literacy program in High School Basic education students

    Espiral. Cuadernos del profesorado, Vol. 16, Núm. 34

  2. Evaluación de la competencia digital en educación básica secundaria: una revisión a los instrumentos de evaluación

    Tendencias en la investigación educativa para la actualización del profesorado en su competencia digital (Dykinson), pp. 57-70

  3. ICT training for educators of Granada for working with people with autism

    Heliyon, Vol. 9, Núm. 3

  4. Opinions, training and requirements regarding ICT of educators in Florence and Granada for students with functional diversity

    Universal Access in the Information Society

  5. Reconocimiento y actitud hacia la investigación educativa en la Universidad

    RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, Vol. 37, Núm. 98, pp. 139-158

  6. Statistical Validation of the “ECODIES” Questionnaire to Measure the Digital Competence of Colombian High School Students in the Subject of Mathematics

    Mathematics, Vol. 11, Núm. 1

  7. Utilidad de las apps sobre autismo por parte de docentes de Florencia

    Tendencias en la investigación educativa para la actualización del profesorado en su competencia digital (Dykinson), pp. 661-672

2022

  1. Functionality of Apps for People with Autism: Comparison between Educators from Florence and Granada

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 12

  2. Technologies in the education of children and teenagers with autism: evaluation and classification of apps by work areas

    Education and Information Technologies, Vol. 27, Núm. 3, pp. 4087-4115

  3. What students with intellectual disabilities know about writing planning

    Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, Vol. 35, Núm. 3, pp. 834-842

2020

  1. Instrumentos para la medición actitudinal docente hacia la educación inclusiva

    Experiencias e Investigaciones en Contextos Educativos (Dykinson), pp. 119-129

  2. Uso de aplicaciones en el desarrollo de la teoría de la mente en personas con autismo

    Investigación e innovación educativa: tendencias y retos (Dykinson), pp. 197-214