FACULTAD
FACULTAD DE EDUCACIÓN, ECONOMÍA Y TECNOLOGÍA DE CEUTA
Publicaciones (134) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2020
-
A Fuzzy Mining Approach for Energy Efficiency in a Big Data Framework
IEEE Transactions on Fuzzy Systems, Vol. 28, Núm. 11, pp. 2747-2758
-
A comparison between collaborative and individual writings in promoting motivation and language acquisition
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 19
-
A cross-cultural analysis of perceived product quality, perceived risk and purchase intention in e-commerce platforms
Journal of Enterprise Information Management, Vol. 33, Núm. 1, pp. 139-160
-
A microservices e-health system for ecological frailty assessment using wearables
Sensors (Switzerland), Vol. 20, Núm. 12, pp. 1-23
-
A review of restaurant research in the last two decades: A bibliometric analysis
International Journal of Hospitality Management, Vol. 87
-
Academic effects of the use of flipped learning in physical education
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 1
-
Actitudesy prejuicios de los estudiantes de educación superior sobre los ancianos: Un análisis bibliométrico
ReiDoCrea: Revista electrónica de investigación y docencia creativa, Vol. 9, pp. 73-84
-
Active and emerging methodologies for ubiquitous education: Potentials of flipped learning and gamification
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 2
-
An empirical examination of the role of emotional knowledge in the teaching profession
South African Journal of Education, Vol. 40, pp. 1-11
-
Analysis of interpersonal competences in the use of ICT in the Spanish university context
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 2
-
Análisis bibliométrico sobre inspección educativa en la base de datos Web of Science
REICE: Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación, Vol. 18, Núm. 1, pp. 83-103
-
Análisis correlacional de los factores incidentes en el nivel de competencia digital del profesorado
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 23, Núm. 1, pp. 143-159
-
Análisis de la incidencia de la edad en la competencia digital del profesorado preuniversitario español
Revista Fuentes, Vol. 22, Vol. 1, pp. 75-87
-
Análisis de las pautas para la enseñanza del inglés en Educación Infantil mediante la técnica Deplhi
Revista española de lingüística aplicada, Vol. 33, Núm. 1, pp. 1-26
-
Análisis del pensamiento creativo y niveles de activación del alumno tras una experiencia de gamificación
Educar, Vol. 56, Núm. 2, pp. 475-489
-
Aprendiendo inglés en Educación Infantil: Un relato de practicas innovadoras
RESED: Revista de estudios socioeducativos, Núm. 8, pp. 217-234
-
Arduino Advances in Web of Science. A Scientific Mapping of Literary Production
IEEE Access, Vol. 8, pp. 128674-128682
-
Assessing Gamified Experiences in Physical Education Teachers and Students
IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, Núm. 13, pp. 166-176
-
Assessment of emotional intelligence in adults with down syndrome: Psychometric properties of the Emotional Quotient Inventory
PloS one, Vol. 15, Núm. 7, pp. e0236087
-
Association between Work-Related Rumination, Work Environment and Employee Well-Being: A Meta-Analytic Study of Main and Moderator Effects
Social Indicators Research, Vol. 150, Núm. 3, pp. 887-910