Publicaciones (134) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2020

  1. A Fuzzy Mining Approach for Energy Efficiency in a Big Data Framework

    IEEE Transactions on Fuzzy Systems, Vol. 28, Núm. 11, pp. 2747-2758

  2. A comparison between collaborative and individual writings in promoting motivation and language acquisition

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 19

  3. A cross-cultural analysis of perceived product quality, perceived risk and purchase intention in e-commerce platforms

    Journal of Enterprise Information Management, Vol. 33, Núm. 1, pp. 139-160

  4. A microservices e-health system for ecological frailty assessment using wearables

    Sensors (Switzerland), Vol. 20, Núm. 12, pp. 1-23

  5. A review of restaurant research in the last two decades: A bibliometric analysis

    International Journal of Hospitality Management, Vol. 87

  6. Academic effects of the use of flipped learning in physical education

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 1

  7. Actitudesy prejuicios de los estudiantes de educación superior sobre los ancianos: Un análisis bibliométrico

    ReiDoCrea: Revista electrónica de investigación y docencia creativa, Vol. 9, pp. 73-84

  8. Active and emerging methodologies for ubiquitous education: Potentials of flipped learning and gamification

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 2

  9. An empirical examination of the role of emotional knowledge in the teaching profession

    South African Journal of Education, Vol. 40, pp. 1-11

  10. Analysis of interpersonal competences in the use of ICT in the Spanish university context

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 2

  11. Análisis bibliométrico sobre inspección educativa en la base de datos Web of Science

    REICE: Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación, Vol. 18, Núm. 1, pp. 83-103

  12. Análisis correlacional de los factores incidentes en el nivel de competencia digital del profesorado

    Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 23, Núm. 1, pp. 143-159

  13. Análisis de la incidencia de la edad en la competencia digital del profesorado preuniversitario español

    Revista Fuentes, Vol. 22, Vol. 1, pp. 75-87

  14. Análisis de las pautas para la enseñanza del inglés en Educación Infantil mediante la técnica Deplhi

    Revista española de lingüística aplicada, Vol. 33, Núm. 1, pp. 1-26

  15. Análisis del pensamiento creativo y niveles de activación del alumno tras una experiencia de gamificación

    Educar, Vol. 56, Núm. 2, pp. 475-489

  16. Aprendiendo inglés en Educación Infantil: Un relato de practicas innovadoras

    RESED: Revista de estudios socioeducativos, Núm. 8, pp. 217-234

  17. Arduino Advances in Web of Science. A Scientific Mapping of Literary Production

    IEEE Access, Vol. 8, pp. 128674-128682

  18. Assessing Gamified Experiences in Physical Education Teachers and Students

    IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, Núm. 13, pp. 166-176

  19. Assessment of emotional intelligence in adults with down syndrome: Psychometric properties of the Emotional Quotient Inventory

    PloS one, Vol. 15, Núm. 7, pp. e0236087

  20. Association between Work-Related Rumination, Work Environment and Employee Well-Being: A Meta-Analytic Study of Main and Moderator Effects

    Social Indicators Research, Vol. 150, Núm. 3, pp. 887-910