MIGUEL ÁNGEL
RODRÍGUEZ MOLINA
CATEDRÁTICO DE UNIVERSIDAD
ANA ISABEL
POLO PEÑA
CATEDRÁTICA DE UNIVERSIDAD
Publications by the researcher in collaboration with ANA ISABEL POLO PEÑA (16)
2017
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The Effect of Value-Creation on Consumer-Based Destination Brand Equity
Journal of Travel Research, Vol. 56, Núm. 8, pp. 1011-1031
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The effects of perceived value on loyalty: the moderating effect of market orientation adoption
Service Business, Vol. 11, Núm. 1, pp. 93-116
2016
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Online Marketing Strategy and Market Segmentation in the Spanish Rural Accommodation Sector
Journal of Travel Research, Vol. 55, Núm. 3, pp. 362-379
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The Effect of Customer Orientation on Smaller Sized Service Firms and on the Market: A Multilevel Application Embracing Firms and Customers
Journal of Small Business Management, Vol. 54, Núm. 2, pp. 566-581
2015
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Market orientation adoption among rural tourism enterprises: The effect of the location and characteristics of the firm
International Journal of Tourism Research, Vol. 17, Núm. 1, pp. 54-65
2014
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Relación entre inversión publicitaria y demanda turística a través de la teoría de la cointegración
Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 24, Núm. 54, pp. 167-182
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Value co-creation via information and communications technology
Service Industries Journal, Vol. 34, Núm. 13, pp. 1043-1059
2013
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Antecedents of loyalty toward rural hospitality enterprises: The moderating effect of the customer's previous experience
International Journal of Hospitality Management, Vol. 34, Núm. 1, pp. 127-137
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Impact of Customer Orientation and ICT Use on the Perceived Performance of Rural Tourism Enterprises
Journal of Travel and Tourism Marketing, Vol. 30, Núm. 3, pp. 272-289
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La clase social y su influencia en el consumo: ¿Los ricos también lloran?
Casos de comportamiento del consumidor: reflexiones para la dirección de marketing (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 89-97
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Market Orientation as a Strategy for the Rural Tourism Sector: Its Effect on Tourist Behavior and the Performance of Enterprises
Journal of Travel Research, Vol. 52, Núm. 2, pp. 225-239
2012
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Marketing practices in the Spanish rural tourism sector and their contribution to business outcomes
Entrepreneurship and Regional Development, Vol. 24, Núm. 7-8, pp. 503-521
2011
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Impact of Market Orientation and ICT on the Performance of Rural Smaller Service Enterprises
Journal of Small Business Management, Vol. 49, Núm. 3, pp. 331-360
2010
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La orientación al mercado como estrategia en el sector de turismo rural: efectos en la percepción y evaluación del turista
XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 222
2009
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El valor percibido de los recursos del destino turístico rural como estrategia competitiva. Efecto en la satisfacción y lealtad del turista.
XXI Congreso Nacional de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibersitatea, 16-18 de septiembre de 2009.
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La adopción de la orientación al mercado como estrategia competitiva en turismo rural y sus efectos en los resultados de la actividad empresarial.
XXI Congreso Nacional de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibersitatea, 16-18 de septiembre de 2009.