Departamento
MÉTODOS DE INVESTIGACIÓN Y DIAGNÓSTICO EN EDUCACIÓN
Publicaciones (77) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2020
-
Academic self-efficacy in unaccompanied foreign minors: Structural equation modelling according to schooling
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 11
-
Active and emerging methodologies for ubiquitous education: Potentials of flipped learning and gamification
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 2
-
Active learning in an environment of innovative training and sustainability. Mapping of the conceptual structure of research fronts through a bibliometric analysis
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 19, pp. 1-18
-
Actividad física y rendimiento académico en la infancia y la preadolescencia: una revisión sistemática
Apunts: Educación física y deportes, Núm. 139, pp. 1-9
-
Adolescents’ perception of religious education according to religion and gender in spain
Religions, Vol. 11, Núm. 11, pp. 1-13
-
An analysis of personal learning environments and age-related psychosocial factors of unaccompanied foreign minors
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 10
-
Analysis of interpersonal competences in the use of ICT in the Spanish university context
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 2
-
Analysis of psychometric properties of the quality and satisfaction questionnaire focused on sustainability in higher education
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 19
-
Análisis cienciométrico de las publicaciones sobre orientación, tutoría y acción tutorial registradas en bases de datos
Formación Universitaria, Vol. 13, Núm. 3, pp. 123-138
-
Análisis del pensamiento creativo y niveles de activación del alumno tras una experiencia de gamificación
Educar, Vol. 56, Núm. 2, pp. 475-489
-
Assessing Gamified Experiences in Physical Education Teachers and Students
IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, Núm. 13, pp. 166-176
-
Autoconcepto multidimensional en estudiantes universitarios según factores sociales y académicos
Journal of sport and health research, Vol. 12, Núm. 2, pp. 107-116
-
Autoconcepto multidimensional según práctica deportiva en estudiantes universitarios de Educación Física de Andalucía
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 37, pp. 174-180
-
Bibliometric and collaborative network analysis on active methodologies in education
NAER: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 9, Núm. 2, pp. 259-274
-
Bienestar social en la etapa universitaria según factores sociodemográficos en estudiantes de educación
REDIE: Revista Electrónica de Investigación Educativa, Núm. 22
-
Conditioning factors of sustainability of dual vocational educational training in andalusia (Spain): Case study of three educational centres
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 22, pp. 1-33
-
Detección de frentes emergentes de investigación en educación a partir de revistas científicas indexadas en los Journal Citation Reports: una perspectiva internacional
Revista de educación, Núm. 389, pp. 177-209
-
Development and diagnosis of a teaching experience using participatory methods: Towards an ecosystemic learning in higher education
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 15
-
Development of nomophobia profiles in education students through the use of multiple correspondence analysis
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 21, pp. 1-16
-
Digital experiences, risks and educational approach to digital leisure with young people in social difficulty
Texto Livre, Vol. 13, Núm. 3, pp. 294-315