Publicaciones (77) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2020

  1. Academic self-efficacy in unaccompanied foreign minors: Structural equation modelling according to schooling

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 11

  2. Active and emerging methodologies for ubiquitous education: Potentials of flipped learning and gamification

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 2

  3. Active learning in an environment of innovative training and sustainability. Mapping of the conceptual structure of research fronts through a bibliometric analysis

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 19, pp. 1-18

  4. Actividad física y rendimiento académico en la infancia y la preadolescencia: una revisión sistemática

    Apunts: Educación física y deportes, Núm. 139, pp. 1-9

  5. Adolescents’ perception of religious education according to religion and gender in spain

    Religions, Vol. 11, Núm. 11, pp. 1-13

  6. An analysis of personal learning environments and age-related psychosocial factors of unaccompanied foreign minors

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 10

  7. Analysis of interpersonal competences in the use of ICT in the Spanish university context

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 2

  8. Analysis of psychometric properties of the quality and satisfaction questionnaire focused on sustainability in higher education

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 19

  9. Análisis cienciométrico de las publicaciones sobre orientación, tutoría y acción tutorial registradas en bases de datos

    Formación Universitaria, Vol. 13, Núm. 3, pp. 123-138

  10. Análisis del pensamiento creativo y niveles de activación del alumno tras una experiencia de gamificación

    Educar, Vol. 56, Núm. 2, pp. 475-489

  11. Assessing Gamified Experiences in Physical Education Teachers and Students

    IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, Núm. 13, pp. 166-176

  12. Autoconcepto multidimensional en estudiantes universitarios según factores sociales y académicos

    Journal of sport and health research, Vol. 12, Núm. 2, pp. 107-116

  13. Autoconcepto multidimensional según práctica deportiva en estudiantes universitarios de Educación Física de Andalucía

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 37, pp. 174-180

  14. Bibliometric and collaborative network analysis on active methodologies in education

    NAER: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 9, Núm. 2, pp. 259-274

  15. Bienestar social en la etapa universitaria según factores sociodemográficos en estudiantes de educación

    REDIE: Revista Electrónica de Investigación Educativa, Núm. 22

  16. Conditioning factors of sustainability of dual vocational educational training in andalusia (Spain): Case study of three educational centres

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 22, pp. 1-33

  17. Detección de frentes emergentes de investigación en educación a partir de revistas científicas indexadas en los Journal Citation Reports: una perspectiva internacional

    Revista de educación, Núm. 389, pp. 177-209

  18. Development and diagnosis of a teaching experience using participatory methods: Towards an ecosystemic learning in higher education

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 15

  19. Development of nomophobia profiles in education students through the use of multiple correspondence analysis

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 21, pp. 1-16

  20. Digital experiences, risks and educational approach to digital leisure with young people in social difficulty

    Texto Livre, Vol. 13, Núm. 3, pp. 294-315