Publicaciones (141) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2024

  1. A practical approach to quantitative research designs

    Espiral. Cuadernos del profesorado, Vol. 17, Núm. 35, pp. 117-132

  2. Acción tutorial y la importancia del mediador comunicativo: intervención con estudiantes de educación primaria

    Enseñanza e innovación educativa en el ámbito universitario (Dykinson), pp. 1814-1824

  3. Analysis of Work Skills and Social Skills Necessary for Teamwork of Unaccompanied Foreign Minors

    Journal of Positive Psychology and Wellbeing, Vol. 8, Núm. 1, pp. 143 – 154

  4. Aprendizaje y enseñanza de las materias de la especialidad de Servicios a la Comunidad

    Máster Universitario en Profesorado de Enseñanza Secundaria Obligatoria, Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas (MAES - Universidad Internacional de Andalucía) (Universidad Internacional de Andalucía), pp. 337-425

  5. Bibliometric Study of Scientific Output Between 2011 and 2020 Regarding Teaching-Learning of the Sciences Through Comic Books

    SAGE Open, Vol. 14, Núm. 1

  6. Cybervictim vs. cyberaggressor. profile determination and comparison through artificial neural networks

    Vulnerable Children and Youth Studies

  7. Desempeño académico y autoconcepto como mediadores de hábitos saludables: modelo lineal en adolescentes

    Journal of sport and health research, Vol. 16, Núm. 1

  8. Design and Evaluation of an Innovative Pedagogical Strategy for Undergraduate Medical Students Learning Chemistry

    Journal of Chemical Education, Vol. 101, Núm. 2, pp. 247-258

  9. EQUATOR-Network: a roadmap to improve the quality and transparency of research reporting

    Espiral. Cuadernos del profesorado, Vol. 17, Núm. 35, pp. 108-116

  10. Flipped learning como herramienta generadora de mejoras académicas en educación superior

    Revista Fuentes, Vol. 26, pp. 13-22

  11. Job Satisfaction in Primary and Secondary School Teachers in Areas under the Andalusian Regional Strategy for Social Cohesion and Inclusion in Disadvantaged Areas (ARSSCIDA)

    The International Journal of Diversity in Education, Vol. 2, pp. 59-80

  12. La Evaluación de un modelo de Innovación Pedagógica basado en Comunidades Profesionales de Aprendizaje

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 28, Núm. 1, pp. 1-24

  13. Music teachers’ perceptions of intercultural competence in Spain

    International Journal of Music Education

  14. Promotion of Values Education: Factors Involved in Prosocial Behaviors and Volunteering

    EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 14, Núm. 2, pp. 411-431

  15. Relación del género en la asociación entre victimización, ciberbullying e Inteligencia Emocional en adolescentes

    Electronic journal of research in educational psychology, Vol. 22, Núm. 62, pp. 57-76